Bio igår, trött idag :P

2008-12-20, 14:13:18 / Kategori: Allmänt
Igår var jag på bio med min syster o såg "The Duchess"...den var sorglig o handlade om otrohet och utspelade sig i slutet på 1700-talet precis innan den franska revolutionen. Keira Kneightley spelade huvudrollen som Georgiana! Den var bra o Carina fick till o med tårar i ögonen när Georgiana skulle lämna ifrån sig sin nyfödda dotter som var hennes o hennes älskares. Då måste den väl ha vart bra eller?! :P Fast å andra sidan så blev inte jag så rörd men det beror förmodligen på att jag inte har nåra barn o min syster har 3 stycken kottar :D Fixade håret på Carina innan vi åkte in till stan, blev riktigt snyggt med lockar!!! Sen drack vi öl o cider o umgicks...vi kom hem halv fyra! Sov över hos henne, soffan var faktiskt ovanligt bekväm, men jag vaknade av att Emelie skrek...nappen, nappen :P Haha, så sött!!! Jag gick en promenad hem till mina föräldrar igen på vad kan det ha vart 35 minuter. Var skönt! Så precis nyss åt vi risgrynsgröt o mackor till lunch o mamma är ju lite som jag så hon tappade kanelburken i gröten o Erik suckar o jag är dubbelvikt av skratt o sen så spiller Erik gröt på sin mage...:P O jag bara skrattar ännu mer, hehe vad ska man göra då? Snart ska min syster komma hit, men innan dess ska vi förmodligen åka o handla!!! / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?