Dagens bravader

2008-12-25, 19:46:07 / Kategori: Allmänt
Idag har jag inte gjort många knop :P Jag vaknade av att mamma väckte mig halvåtta för att jag skulle följa med min syrra o hennes man till Vetlanda o hjälpa till som bärhjälp, men så ringde vi o tydligen blev det ändrade planer så det blev inget, snacka om att jag var glad då :p Nä, men jag gick inte o la mig förrens vid 02.00 så jag var ganska så trött. Åt iaf frukost o började läsa i boken Twilight! Den är såå bra o på engelska också, perfekt! Så gick ögonen i kors, så jag somnade sen...så vaknar jag vid halv tolv igen av ett sms o då var det mamma som skrev, vakna nu sömntutan! Haha, ja...så det var bara te o gå upp! Nu i eftermiddag kom min syrra o barnen o Tan Hanh! Jag skulle få lite hjälp med min dator av Carinas man då för han jobbar på LK-data. Min cd-rom funktion tycks va sönder, men det var den tydligen inte. Han klagade iaf på att denna datorn var skitdålig o höll på så o jag blev lite irriterad, men jag visade det inte :P Det ska la han skita i. Emelie var ju kramgo o såå söt, det är alla min systers barn!!! Isabellh o Simon o jag pärlade...jag gjorde ett armband till Isabellh! Rosa o grönt blev det för det var dem färgerna hon valde. Sen fick jag ju leka flygplan med dem o de ville att jag skulle snurra runt dem i luften hela tiden. Först Emelie, sen Isabellh o sen Emelie igen o så höll det på...men vad gör man inte för dem små :P Haha Imorgon ska Carina o jag åka till stan så vi är där vid nio tiden. Team sportia öppnar då o de har värsta utförsäljningen, kanske kan fynda lite, vem vet?! / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?