Dammiddag nästa!!!

2008-12-04, 12:59:42 / Kategori: Allmänt
Igår, onsdag, var det dammiddag o det var första gången jag nånsin var på en o det var helt tokigt bättre än förväntat, jag hade superskoj...haha :P Vi åt en god middag o fick underhållning av killarna på scenen. Admira var ju för rolig...hon upp där på scenen bland killarna...haha!!! Det blev o gå ut efteråt också. Förresten när Nina o jag nästan var framme vid kåren så kom jag på att jag hade glömt min biljett hemma så det var bara att gå hem igen o hämta den i snön :D Så härligt att det snön äntligen har kommit o det ligger kvar på backen idag med...helt fantastiskt!!!

Idag hade vi en föreläsning o jag gick på den men jag var som en levande död :P But I guess I´ll deserve that, after last night :P 4 shots, en cider o 2 glas vin, sen var jag full hela kvällen o en jävla bakissmälla idag!!! Ska sova nu är det tänkt :P

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?