Jobbat o stått i för fullt idag :P

2008-12-23, 20:37:51 / Kategori: Allmänt
Nu är jag äntligen hemma efter en dag fullt med jobb på min syrras café. Jag har inventerat hela förrådet, städat o haft mig o diskat i mängder :P Klämde mitt långfinger i svängdörren o man får ju inte svära när det sitter kunder där, så jag fick hålla mig! Jag var inne i ICA affären som ligger mittemot med Isabellh o skulle handla...hon fick följa med för hon bara "Moster Lina, får jag följa med in? Jag lovar att jag ska va snäll o göra som du säger"! Hur kunde jag motstå den lille charmknuttan så hon fick följa med o helt otroligt, hon var jättesnäll hela den tiden som vi var inne i affären :D Det sa jag till henne sen :) Pyntat julgranen har jag också gjort, så det inte är alldeles naken imorrn :P Jag menar, det är ju ändå julafton!!! Det ser ut som det blir en grön jul i år igen, trist det ska va då, men det bästa med julafton måste ändå va Kalle Ankas jul som går på SVT klockan 15 sharp! Det får vi inte missa....fattar inte hur dem kunde snacka om att ta bort det för nåra år sen, helt galet :P Nu har jag ätit risgrynsgröt o tur var att jag inte fick mandeln :P Den fick Erik o han är redan gift...hehe! Sen mackor med nygriljerad skinka...mumsfillibabba!!! / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?