Klinik o fullt ös!!!

2008-12-04, 12:53:20 / Kategori: Allmänt
I tisdags hade jag klinik o otur som jag har ibland så hade jag fått ett återbud, är så jobbigt att få det...men å andra sidan så kunde jag göra en kvalitetssäkring istället, skärpa till mina tandstensinstrument som är gjorda innan 1986, tänk de är mer än 22 år som jag då...hehe! Vi hade en föreläsning om det i höstas nu om instrument från företaget LM o då sa dem att man skulle byta instrument en gång per år om man jobbade halvtid o två gånger per år om man jobbade heltid...räkna ut detta om ni kan, rätt logiskt att mina instrument fungerar mer än halvtaskigt :P Jag gjorde till o med mina andra två kvalitetssäkringar - utvärdering av behandling av en initialpatient o en revisionspatient! Kändes bra, jag hade aldrig gjort nån sån innan så jag var inte riktigt säker på hur man gjorde, men jag fick 9 av 9 så jag var lycklig :D

Sen på kvällen blev det såklart innebandy o volleyboll, as always!!! / Kramis



Såhär ser jag ut i full tandhygienistmundering :P



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?