Knockade mig själv med volleybollen :P

2008-12-09, 21:53:33 / Kategori: Allmänt
Nu har jag spelat volleyboll o tänk att man kan lyckas med att knocka sig själv med volleybollen...jag skulle ta emot den så gick den i nätet med världens fart o sen i mitt huvud...*ping* haha...smart man kan va ibland alltså, tokigt värre!!!

Vilket bra spel det var på innebandyn idag, alla spelade på o vi körde på stor plan o vi var 4 i varje lag utan avbytare, så jag kan garantera att alla var genomsvettiga efter detta :P

Idag på morgonen på kliniken så skulle jag ha en patient då o skulle ha en spolspruta med klorhexidingel i o väteperoxid i en annan...snacka om att det var rena cirkusen i jakt på denna spolspruta. Ni anar inte hur tokigt det var för jag skulle få hjälp av en handledare o så sa hon...den här tar du o jag bara nä, det är ju en kanyl till en vanlig injektionsspruta o hon bara "är det??" o jag bara jaaaa...nu efteråt kan man skratta åt det, men just då var jag bara jävligt irriterad, visste hon inte ens om det o hur jävla länge har hon inte arbetat som tandhygienist?!! Helt otroligt måste jag säga... Sen fick jag prata engelska med en annan patient, det var skoj....en annan handledare sa, åh vad du är bra på engelska, o då lyser man faktiskt upp, hade värsta smajlet, för det är inte ofta nån handledare säger nått positivt om en! Detta var sista klinikdagen för i höst. I vår ska vi va handledare för ettorna som ska öva på fantomgubbarna o det ska faktiskt bli skoj!!! Då ska dem fråga oss en massa grejor om hur man gör o så....skojigt värre!!!

Ska äta nu, är helt slut! / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?