Linköping :P

2008-12-19, 11:41:31 / Kategori: Allmänt
Ja, nu är jag i linköping o ska va det ett tag!!! Jag kom i onsdags kväll o sen igår så ringer mamma vid 10.30 o säger..."ville bara höra att du va vaken..." :P snacka om att man känner sig som 15 igen haha... Igår var jag hos min syrra på hennes café o det var skoj, vi snackade om allt möjligt o sen cyklade jag en sväng o köpte hårfärg till henne o lite annat så färgade jag hennes hår på kvällen i nyansen mahogny. Hon blev riktigt snygg i den färgen, ska bli spännande o se hur det ser ut idag :D Idag tränade jag på gymmet på friskis i Tannefors o innan jag hittade dit, det var krångligt...men nu vet jag ju det tills nästa gång :P Jag kan bara säga att jag var sjöblöt på ryggen, vilket var lite pinsamt :p haha, nädå...men jag tänker på då när man var tonåring o tänkte på hur pass svettiga äldre gubbar blir :P nä, men det är helt naturligt eller hur?! Hehe Ja, nu har jag precis duschat o ska äta lite, sen blir det syrran igen seru!!! / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?