Nyårsafton - vara eller icke vara är frågan?!

2008-12-27, 09:24:39 / Kategori: Allmänt
Jag fick ett sms klockan 02.47 inatt av Nina där det stod att hon inte mår så bra så det är inte säkert att hon kan följa med till Stockholm vilket betyder att Fredrik inte heller kommer. Tråkigt om det är så! Hon skulle till läkaren idag o jag hoppas att det löser sig, inte kul o va sjuk!!! Hon skulle höra av sig igen sen om det blir bättre eller hur det nu blir! Jaha, what now liksom! Vi hade planerat detta rätt länge, ända sen oktober faktiskt! Men det kommer fler nyårsaftnar :D Eller hur?! Jag får prata med Sandra eller så efter att jag vet lite mer! / Kramis

Anna

så, hur blev det? :)



2009-01-01, 18:59:56 URL: http://laminerva.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?