Skolan fram o tillbaks som en jojo!!!

2008-12-01, 16:53:59 / Kategori: Allmänt
Vi hade en föreläsning i statestik idag o det visade sig att det var ganska enkelt det programmet man använde sig av som heter SPSS. Så vi slutade en halvtimme tidigare. Sandra o jag åt lunch hemma hos mig o sen åkte vi tillbaks till skolan för att dela ut en enkät bland idrottslärarna som påbörjade sina studier -07. Sen hem till mig igen för att öva på Oral D o sen tillbaks till skolan igen för etisk reflektion på eftermiddagen. Jag bubblade på....kunde inte sluta nästan haha!!! Ja, men så kan det va ibland :P

Nu är jag hemma igen, men ska snart iväg på aerobicen! Måste ju eftersom det är jag som håller i det!!! Fast jag känner egentligen inte riktigt för det idag, men det brukar va skönt efteråt.... / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?