Söndag o sleepy Lina :P

2008-12-14, 21:55:31 / Kategori: Allmänt
Då var det sista dagen på denna veckan o för övrigt missade jag att det var lucia igår :P Spelade volleyboll idag, var otroligt seeeg, har inte tränat sen i tisdags, fy på mig :P Näe, men jag har haft bättre saker för mig :D Vaknade halv tolv idag vilket inte är likt mig men jag har ju å andra sidan inte sovit särskilt mkt, undrar varför?! :P Övade på presentationen också, men det känns som om man pratar i racerfart, måste ju hinna på 10 min känner man ju eftersom det finns en limit på hur länge man får stå där o prata. O sen så har jag vart på en promenad med Jacob, sista promenaden innan jag åker hem förmodligen...jag kan knappt vänta!!! Jag åker på onsdag, ska bli hur skoj som helst o träffa alla igen. Senast jag var hemma var i september. Tvätta gör jag också, måste det innan nu! Hinner inte med allt annars, kan inte fatta att det redan är jul snart!!!! / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?