Sov som en klubbad säl inatt :P

2008-12-05, 10:25:38 / Kategori: Allmänt

Åh, vad skönt det va o sova, sov som en klubbad säl inatt!!! Skönt till tusen... :D Igårkväll åt jag ostkaka med Johannes o kollade på "criminal minds" haha, jag fattade knappt nånting, men jag hade som tur en tolk :P  Sen var det bara hem o sova. Nu idag ska jag träna först, blir cykling för det finns inget annat som är bra just nu, men jag älskar o göra det men cykeln kunde ju ha vart bättre. Sen ska jag plugga med Sandra i biblioteket med c-uppsatsgrejer o tobaksprojektplanen.

Jaja, det får helt enkelt bli såhär att Sandra o gör vad vi kan på tobaksarbetet o sen får alla skriva en varsin diskussion, för jag vill inte ha detta arbetet hängades som ett släptåg efter mig hela julen....då kan man ju inte njuta, eller?

/Kramis




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?