Stan från 9.00 till 16.00

2008-12-26, 20:57:09 / Kategori: Allmänt
Var med syrran på stan idag, vi träffades vid 9.00 vid snölyktan som de har gjort i stan på trädgårdstorget. Team sportia öppnade nämligen nio o vi ville passa på o hänga på låset :P Jag hittade 2 sportsbh o min syrra en jacka till sig o en till hennes man! Sen gick vi runt i alla möjliga affärer. Vi åt lunch på grändencafét o jag tog en grekisk sallad o jag kan säga att det inte fanns nått grekiskt med den :P Haha!!! Var inte den bästa jag ätit precis, men hungern avtog o blodsockret höjdes efter ett tag igen :P Annars kan ju ja va lite trälig om man säger så, men jag tyckte inte jag var så trälig ändå :D Kanske man inte märker själv, men ändå! Fullt med folk var det överallt, haha...gäller o kunna veta hur man tar sig fram i folkmassor kan jag säga :P Hehe!!! Cyklade hem vid 16.00 o sen var det besök av min morbror o mina kusiner så jag har inte haft en lugn stund på hela dagen förutom nu när mamma o erik tog en promenad. Skönt för jag behövde lite space för mig själv!!! / kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?