Stan igår

2008-12-23, 09:57:01 / Kategori: Allmänt
Igår var det stan som gällde för mig! Det totalt bara kryllade av folk så det var bäst o följa strömmen o inte trotsa den o gå åt andra hållet :P Dem har ju redan börjat med rea, kan det ha att göra med att det är lågkonjunktur?! Jag var uppe på mammas jobb en sväng o träffade nåra av dem hon jobbar med...grejen var det att jag skulle låna hennes dator för att jag sen skulle kunna gå till länsförsäkringar o betala 2 räkningar! Så mysigt det är i stan, på vissa ställen känns det nästan som om man går inomhus, fast man inte gör det o sen så har de gjort som en snölykta av vita bollar med lysen på...underbart fint o dessutom så har de mysbelysning i hela LKPG! Så fint, så fint!!! :D Blåset attan när jag cyklade in till stan, tur att inte vinden vände med en gång, för hem gick det som en dans!! :P ´Vi hälsade på moffar en sväng igår med o lämnade en julblomma till han o Ingrid! De blev ju glada...de hör ju så dåligt så dem säger "vaaa??" hela tiden, snacka om o stänga av så man bara lyssnar med de 4 procenten, fast dem gör det ju hela tiden, de kanske har bott ihop för länge :P Haha!!! Sen blev det en sväng till syrran också o där blev det en het diskussion om en kaffemaskin :P En som de har på caféet! Isabellh hörde ju direkt när vi kom, så jag fick gå in dit o sen så slutade det med att Simon började gråta för han blev rädd av att Carina kom in sen, han var inte beredd på det!!! Tränade förresten på friskis...haha, man kan ju säga att jag lätt hade kunnat köra ett pass till trots att detta var ett medelpass!!! Får se hur jag gör imorgon, de har ju julpass o det har jag vart på innan :P Men jag kanske tar gymmet istället, vem vet?! Jag vet då inte, det får man se hur man känner då...:P / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?