Strandgatan - nya utestället vid stångån i LKPG

2008-12-21, 16:01:49 / Kategori: Allmänt
Igårkväll var jag o en kompis på det nya utestället i Linköping, Strandgatan som ligger precis vid stångån. Det var bara fönster så man såg ut o det var hur modernt o fint ställe som helst. Allting har ju sina sidor, både för- o nackdelar o nackdelen med detta ställe var musiken. Så körde dem schlager o annat musik som jag knappt har hört. Hehe, jag kom ju hem rätt skapligt då iaf efter en öl, cider o en rosa drink. Cyklade hem så det var tur att jag inte drutta omkull :P annars kan det va jag i ett nötskal!!! Idag har jag bara tatt det relativt lugnt, sov till 10.20 o stod mamma redan i köket o bakade bröd o sockerkaka. Mamma o Erik ska till mormor o skulle därför ha med sig en kaka, det bästa mormor vet är o fika :P som alla andra äldre!!! Nu har jag precis tränat...det blev cykling o styrka!!! Ikväll ska jag laga flygande Jakob! / kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?