Tandhygienist!!!!!

2008-12-16, 16:51:39 / Kategori: Allmänt
ÅÅÅÅÅ ni kan inte ana hur lycklig jag är just nu...äntligen har det sjunkit in att jag klarade mig på den kliniska examinationen som vi hade idag :D Skojigt värre, nu behöver jag inte gå runt o säga att jag är blivande tandhygienist utan kan faktiskt med stolthet säga att jag är en tandhygienist nu :D Hur skönt känns inte det?! Underbart!!!! Jag fick gå upp precis innan lunch o jag var lite nervös, men det sägs ju va bra för då går det bättre :P Tydligen så var det en jordbävning här imorse, men såklart vaknade ju inte jag...en klubbad säl som jag vaknar inte så lätt från sin skönhetssömn :P Nä, men jag fick höra det av alla i skolan direkt när jag kom dit, o först trodde jag att dem skojade med mig. Men inte alls...den mätte 4,7 på ritcherskalan!!! Helt otroligt, förra gången det var en jordbävning i Sverige så var den 2,6. Många sa " Ska jag hålla i tv:en eller bordet :S vad ska jag göra :P" Vissa trodde nästan det var krig på gång...haha. O jag var förvånad när jag fick höra detta att Krebo fortfarande står kvar med tanke på att när det var storm här för ett år sen ungefär så blåste taket av o då kan man ju tänka sig att det skulle rasa ihop som ett korthus, men det står kvar...haha helt sanslöst :P Hehe!!! / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?