Tjoho... :P

2008-12-15, 21:13:20 / Kategori: Allmänt
Idag har Sandra o jag valt att vara på kliniken hela dagen, eller valt o valt...vi har vart så illa tvugna. Jag insåg att jag inte hade klarat av alla mina bedövningar så jag hade 2 infiltrationer kvar o då tänkte jag lägga på Sandra, för så har det vart innan att man fått göra så...men näe då. Då utbrister Ingrid "Lilla du, detta ändrades redan första året" o mitt svar blev då "Hur kommer det sig då att den informationen har lyckats undkomma de flesta?!" Jag blev irriterad, men det är den tiden i månaden också :P Det är nackdelen med mig kan jag säga...ärligt! Pms påverkar mitt humör grymt vissa månader...usch o fy :P Haha!!! Eftersom jag har lagt mandibularbedövning själv så tyckte jag det var löjligt o det sa jag till Christina för hon sa att hon hoppades att det fanns nån patient som jag kunde lägga det på. Christina höll med om att det var löjligt att jag inte fick lägga på Sandra, jag menar det handlade om 2 infiltrationer...Till slut fick jag lägga bedövning på en patient o patienten sa att jag var bra :D Snacka om att det är skönt o höra det. Sen tog jag mitt helstatus på fantomgubben Calle :) Han var såå snäll o gapade o stängde munnen när jag sa till :P Hehe!!! Det blev bra bilder, lite mesial- och distalexcentriskt på vissa bilder, men då lär man sig ju till nästa gång. Fick det till slut påskrivet av Christina. Skönt!!! Lämnade in papprena till Carina. Sandra o jag har fixat lite till med vår projektplan idag o vi skickade sen in det till Pia. Sista inlämningsdag är imorrn :P Nu känns det skönt när nästan allt är avklarat för denna terminen. Imorgon är det dags för den kliniska examinationen o jag hoppas att jag får köra imorrn så jag slipper vänta till på onsdag, för jag vill bara ha det avklarat nu. Är faktiskt lite nervös, men jag fick peppning igår så det känns mkt bättre :D Hade mitt sista aerobicspass idag för denna terminen, vi var bara tre stycken förutom jag, men vi körde ändå. Skönt o få träna lite!!! Nu har jag börjat packa det som jag ska ha med mig till lkpg :D Men nu blir det duschen o sen ska jag knoppa tidigt idag så jag orkar med the big day tomorrow.../ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?