Varning för Lina...:P

2008-12-14, 00:13:00 / Kategori: Allmänt
I torsdags när Sandra o jag skulle upp tidigt så för vi skulle med en tandläkare till Höör för o kolla på implantatoperationer så när jag hade börjat cykla så kom jag på att jag glömde min almenacka så jag cyklade hem igen...in hemma o sen ut igen o *duns* o sen "aj faaan" :P O så lät det när jag fick ont i mitt knä för detta helvetestrappen utanför mig i metall. O sen när vi väl va där så väntade vi 40 min o ingen tandläkare kom o ååååh det är så tröögt, men vi gick till biblioteket o sen på seminariet för vi kunde lika gärna göra någon nytta den dagen :P Eller inte, för vi var rätt trötta....ögonen gick i kors under tiden vi satt i föreläsningssalen haha :P

Var o fikade igår på house of bagels, som vanligt tog jag white chocolate mocca!!! Mums så gooood den är! Ni borde testa om ni inte har gjort det :D

Idag så skulle Sandra o jag arbeta med c-uppsatsen så jag cyklade till henne...jag var ju kanontrött! O sen sa hon att hon kunde läsa högt o jag halvsatt i hennes soffa o sen så bara ryckte jag till när Sandra sa "Lina somna du?!" haha, jaaaa det går faktiskt o va så trött redan innan klockan sex på kvällen :P

Imorgon ska jag försöka va med på volleybollen, få se hur det går med knäet!

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?