Helgen....

2008-11-09, 18:45:59 / Kategori: Allmänt
I fredags hade jag o Sandra grupparbete hos henne....Alfons är ju rolig :P Han vill ju ha uppmärksamhet hela tiden, hihi!!! Det gick väldigt bra o det känns äntligen som om vi har kommit igång med projektplanen inför C-uppsatsen. Nina, jag o Sandra gick på stan en sväng, det kändes som om alla tre var pms-monster denna dagen. Sedan gick Sandra hem o Nina o jag gick till House of Bagels för att äta o dricka kaffe. Det var meningen att Patricia skulle vara med, men hon skickade ett sms till Nina o sa att hon inte kunde komma. Nina o jag vill ju se Saw 5 - filmen, men vi fick reda på att de inte ska gå på bion här i Kristianstad vilket är skittrist! Igår, lördag, cyklade jag o städade innan Nina o Sandra skulle komma hit för att ändra lite på vårt grupparbete. Vi fick komplettera o jag kan säga att vi inte var dem enda som fick det...nästan alla i klassen fick nån form av komplettering att göra o det tyder ju lite på att de inte har gjort denna uppgiften så tydlig som de skulle kunna ha gjort. Vi åt paj hemma hos mig också o sen var Jakob o jag ute på en promenad. Imorse så knackade det på dörren. Det var grannen som gav mig min nyckel, jag sa tack o stängde dörren, sen gick det upp för mig att varför fick jag den...o så öppnade jag dörren igen o frågade vart den hade vart o tydligen hade den då suttit i dörren hela natten, tur att jag inte visste om det :P Jag är rädd att jag inte var så trevlig o pratbar, men jaja...får väl säga det till han nästa gång jag ser han. Spelade volleyboll idag, det var jättekul, sen lagade jag mat o sen gick jag till affären o handlade o Jakob följde med dit! Nu slappar jag bara... P / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?