Klinik igår o fullt upp, grupparbete o CV-föreläsning idag...

2008-11-19, 16:58:20 / Kategori: Allmänt
Igår var det dags för klinik....hade en patient, men gjorde en massa annat som var bra att få gjort under resterande delen av dagen där. Hade nämligen min patient på morgonen. Sedan på lunchen var jag, Sandra, Edwina o Nina o delade ut en enkät om tobaksvanor i en klass som läser till idrottslärare på högskolan. På eftermiddagen var det städtajm o alla snurrade runt överallt, fort gick det...alla ville bara ju bara hem. Men när vi var klara fick vi gå o vänta ganska länge...vi var ju tvugna o ha samling innan vi fick gå o där fick jag berätta vad som hade hänt med min patient, det var faktiskt intressant....ska läsa på lite mer om just det området nu i dagarna!

Hann bara äta middag hemma sen var det iväg till innebandyn o sen volleyboll efter det! Efter det var jag totalt knocked out!!!

Idag var jag hos Sandra för att skriva på projektplanen inför C-uppsatsen. På vägen dit ramlade jag i en kurva med cykeln....visste ju inte att det var snorhalt annars hade jag väl tatt det lugnt. Haha, jag skadade mig inte så mkt som tur var :P Nån minut efter ramlade nästa person i kurvan så jag var inte den enda....kändes som värsta skämtet egentligen när man funderar på det, nån kunde satt upp en kamera eller nått o den hade säkert haft skitkul åt det efteråt.....hur många törnar idag i kurvan eller nått sånt i den stilen?!!! :D Väl hemma hos Sandra så plingade jag på o det dröjde skitlänge innan hon öppnade....det brukar aldrig göra det o så visade det att hon hade sovit tills dess....hon bara " LIna, jag har försovit mig! Tänkte att jag vaknar nog ändå...." Så hon hade inte ställt klockan. Hon satt där i sin morgonrock o trött o jag pigg som en mört o började med grupparbetet!!!

Sen var det iväg hem o en snabb lunch o iväg till Futurum Creative Center för en föreläsning i hur man skriver ett vinnande CV. Det var en jättebra föreläsning o man fick många tips på vägen om hur man skulle utforma ansökan för att fånga arbetsgivaren o marknadsföra o sälja in sig själv, nästan som ett varumärke. Det bjöds även på kaffe o kaka....det är ju nästan standard :P

Nu ikväll blir det damafton som står på agendan o det ska bli hur skoj som helst, har sett fram emot det ett tag o sen kanske det blir kåren ikväll också, Jakob ville ut o ville ha med mig!!!! Dansa järnet igen :D Alltid lika kul.... / kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?