Äntligen är denna redovisning avklarad!!

2008-10-23, 18:38:27 / Kategori: Allmänt
*Pust* Det gick ganska bra på redovisningen. Vissa saker kunde ha gjorts bättre o det visste vi själva om. Vi hade inte övat så mkt ihop, så det blev som det blev helt enkelt, vi var lite osäkra på vilka bilder som kom när på power pointen och vems tur det var att prata. Men denna konstruktiva kritik tar vi med oss tills nästa gång. Alla i klassen skulle skriva ner minst 2 positiva saker med framförandet o sen om det fanns något som vi kunde ha gjort bättre. Vi fick feedback efter att alla hade redovisat! Råttatouille var inte kvar imorse :(, men grannen hade lagt ut mer råttgift på tallriken. Mötte Jakob förut o det var skoj att prata med honom o se hur han har haft det. Han har haft fullt upp med en massa grupparbeten nu i två veckor. Känns som om alla har grupparbeten just nu... Nästa sak att ta tag i är Sandras o min projektplan samt den kliniska examinationen o inte bara det, vi fick reda på idag att vi även ska ha ett grupparbete som är rätt så omfattande i tobakspreventiva åtgärder. Gruppen ska bestå av 5 personer o då kan man ju tänka sig att det är rätt omfattande med andra ord. Jag hade faktiskt ingen träningsvärk imorse o inte nu heller efter gårdagens träning...jaja, då kan jag glädjas åt att jag är vältränad :P Näe, nu blir det att ta tag i matlagningen för ikväll. Kanske blir det även ett eller flera avsnitt av sex and the city också...who knows?! / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?