Ett nytt avsnitt i mitt liv har börjat för mig!

2008-10-26, 12:08:32 / Kategori: Allmänt
Mest kanske jag klandrar mig själv för att jag någonsin tog tillbaks mitt ex. Men jag hade förmodligen gjort likadant nu om han hade kommit tillbaks. Jag var jätteledsen, men jag har inte blivit så väl behandlad, precis som förra gången. Det har vart många bra stunder, men det räcker inte! Han gjorde slut igår...o ärligt talat hade jag svårt för det, det kändes tungt o jag fattade inte. Han vägrade ju prata om det o det är nästan som om han lämpade över det på mig. Men nu när han äntligen har gått så känns det som om en stor tyngd har lättat i mitt hjärta. Jag är värd någon bättre o det kommer finnas någon annan!!! I really believe so! Detta var trots allt det bästa som kunde hända.../ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?