Helt sluuuut i kroppen!!!

2008-10-22, 23:29:47 / Kategori: Allmänt
Nu är jag totalt slut i kroppen!!! Boxträningen är ingen mesaktivitet...jag kommer garanterat att ha träningsvärk imorrn, men skönt var det att känna att man har tränat! Imorgon är det redovisning som gäller, hela dagen. Det är allt lite pirrigt, men nu tycker jag att man har vant sig vid att stå där framme o prata, speciellt inför vår klass. Alla är ju så trevliga...Ska snart sova! Borsta bissningarna får det bli, för jag ska inte göra som jag gjorde i början av veckan. Jag hade gott om tid på morgonen o sen bara så när jag nästan var framme vid skolan så kändes det som om jag hade glömt nått, o visst hade jag det. Det som är det viktigaste...jag hade glömt att borsta tänderna. Fy på mig! :P Jaja, det var inte hela världen, för jag skulle ha klinik så jag bortsade tänderna där, men de engångtandborstarna gör verkligen ont...kan förstå hur patienterna har det när de ska försöka borsta med den. Nu när jag kom hem förut, så var det en råtta utanför på loftgången, nån hade satt ut råttgift, jag tror det var det, det var grönt o så satt den där helt drogad o naffsade i sig. Den var ganska gullig ändå, inte nån sån där skabbig sak, denna var fin i pälsen o fin tjock svans. Man kan kanske tro att den fick ett namn...o ja, såklart den fick heta råttatouille...hihi!!! :D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?