Jaha, ja!!!

2008-10-16, 10:59:39 / Kategori: Allmänt
Jag gick på föreläsningen som vi skulle ha idag, men det är samma dravel hela tiden!!! Så jag gick hem!!!

Igår så gick föreläsningen för ssk-studenterna fantastiskt bra. Läraren berättade för oss att det arbete som vi hade lämnat in var så hög standard på så att vi har nu höjt ribban för detta.
 
Sen skulle jag ha hand om boxen för att den ordinarie var sjuk. Så var det en där som frågade - har du gått instruktörsutbildning? O jag svarade att jag inte hade det utan att jag bara hade det nu. O hon bara - jag har gått på detta massor. O sen bara tog hon över hela passet o jag blev så förbannad. Hur kan nån göra så? Jag kände mig totalt överkörd....jag hatar såna personer!!!

Sen så gick allt bara utför på kvällen. Men man kan säga att min tillvaro just nu inte är så bra....var ledsen o så, men det fixar sig snart!

/ Kramis

Anna

det reder sig ska du se :) krama



2008-10-17, 17:59:24 URL: http://laminerva.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?