Söndag - sista da´n på helgen!!!

2008-10-12, 09:25:35 / Kategori: Allmänt
Igår var Sandra, Nina o jag på stan! Vi hittade faktiskt ganska mycket, jag hittade vingar o en fjäderliknande grej jag ska ha runt armarna o lite på klänningen på min outfit samt ett guldigt sidenband. Sandra hittade en fin tröja, halsband o så klackade skomakaren om ett par skor som hon hade med sig.... Skomakaren: "det är klart om 20 min, precis som en pizza...." Haha!!!! :P

Nina hittade en sportbh o två kjolar. Förresten så fyller min systerson 3 år imorgon, måndag, så jag passade på att köpa ett kort på gallerix, det var jättesött!!! Visserligen kommer kanske inte kortet fram förrens på tisdag, men det gör nog inte så mkt! De ska ha kalas idag, min syrra ringde i fredags o frågade om jag skulle till Linköping, men det skulle jag inte....det var inte så länge sen som jag var där, bara två veckor sen.

Idag tänkte jag inte spela volleyboll, tyckte det var såå tråkigt förra veckan, bara massa irriterande killar som var barnsliga. Näe, idag blir det kanske att springa eller cykla, vi får se.

Igår tittade jag på en massa sex and the city avsnitt igen, jag kan inte få nog av det, serien är så bra!!!

Näe, nu ska jag äta frukost.... / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?