Utekväll igår...

2008-10-25, 11:29:16 / Kategori: Allmänt
Igår var Nina o jag på stan o kollade i alla möjliga affärer. Varför är det alltid så att när man är ute efter något speciellt så hittar man det inte o då hittar man alltid andra grejer som man kanske letade efter för flera veckor sen. Jaja, vi gick runt o så träffade vi Sandra o Mikko. De var också o kollade om det fanns något att ha på sig till kvällen när vi skulle gå ut till Grand. Mikko hittade nånting för 999:- o Sandra hittade ingenting. Men tillslut hittade Nina också en jättefin topp, ett par svarta shorts o leggings. Nina o jag åt middag o fikade på stan! Det var uruselt väder igår, det regnade o hade sig. Blåste gjorde det också. Vi kom inte hem från stan förrens kl. 17.45 :D . Sen var det bara att fixa till sig för att sen gå till Nina igen. Som tur var fick vi skjuts till stan där Sandra bor! Det tackar man ju inte nej till. Väl ute på grand så hade vi det trevligt! Jag dansade ganska mkt, sen pratade jag med Ian. Det bara flockades killar runt Sandra!!! Haha:P. Jag kunde inte sova längre nu idag.../ Kramis

julia

Fin blogg!



2008-10-25, 11:30:43 URL: http://juliabodins.blogg.se/

emma

ha en bra lördag



2008-10-25, 11:34:45 URL: http://enlitentax.blogg.se/

Anonym

Hej! Jag har hittat en ny gratissida där man enkelt kan få dyra saker som Playstation 3, Wii, en ny platttv, presentkort, digitalkameror eller varför inte en ny mobiltelefon?



Bli medlem här http://www.gratisgen.se/ref/92422 och ta del av de du med!



Mvh



2008-10-25, 11:36:24



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?