Ytterligare en fullt ös - dag avklarad!!!

2008-10-20, 21:01:17 / Kategori: Allmänt
Idag gick jag upp tidigt! Men jag var jättetrött för jag kom inte hem förrens 23.30 igår, jag var o åt middag i en av korridorerna o fikade också :P det var gott o mysigt!!!!

Anledningen till att jag gick upp tidigt idag var att jag skulle ha klinik - sterilen fick jag ha hand om idag. Det var skönt att bara vara själv att ta hand om den. Annars har vi varit två stycken....det gick jättebra. Sen blev det lite stressigt, jag var hemma i några minuter, bytte om o cyklade o hade mitt aerobicpass. När huvudet är precis fullt efter en fullt ös - dag så tappade jag bort stegen lite, men jaja....det kan hända vem som helst.

Nu har jag ingen skola förrens torsdag! Skönt....på torsdag har vi examination i denna kursen, en delexamination som innebär redovisning o inlämning av ett grupparbete + att alla i gruppen ska lämna in varsin diskussion.

Imorgon är det stan för att lämna 2 glasögonbågar som jag har lånat o provat o sen ska jag gå till intersport för jag lämnade in mina skor där, för dem är inte bra....det är det andra paret som går sönder i hälen på grund av mina inlägg. Jag ska få hjälp med att hitta en ny modell som passar mina inlägg o fötter bättre. Sandra förljer med, det är ju trist o gå själv.

Nu håller jag på att tvätta, snacka om att man kan klämma ihop allt på en o samm dag....det var 2 veckor sen jag tvättade så det var lite kris nu, men det var ju tur att tvättstugan var ledig!!!! / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?