Utvärdering på klinik med start 08.00

2009-01-12, 16:36:29 / Kategori: Allmänt
Idag hade vi utvärdering av kurs 14 på kliniken. Vi skulle städa o vi fick absolut inte göra nått annat än det som berörde kurs 14 dvs inte ringa in nya patienter till kommande kliniska kurs :P Men efter jag hade städat gjorde jag det ändå :P Haha, ja men man kan ju inte sitta där o dega utan att komma nån vart... Sandra är lite sjuk - förmodligen influensa på G!!! Vi hade sällskap en bit för jag skulle hämta min cykel idag. När jag kom dit så var den inte färdig utan jag skulle få vänta en timme. Eftersom jag inte hade ätit lunch o detta var vid 14.30 så gick jag till ett ställe på stan :D Köpte cykellyse där fram också :P Istället för att reparationerna på cykeln skulle kosta 490:- så kostade det bara 300:- då kände jag bara, vilket kap...haha!!! Ska ha mitt aerobicpass för första gången denna terminen nu ikväll o jag har ju gjort ny koreografi så jag hoppas det blir bra o att det varken är för lätt eller för svårt. Har faktiskt en skiva nu med lägre BPM än vad jag hade i höstas. Nu kör vi på 130 istället för 140. Detta kan va både bra o dåligt, det bra är att man kan ta ut rörelserna mer o bli trött på det sättet o nackdelen är att man inte får upp flåset lika bra...men jag ska i alla fall testa detta så får jag se om jag ska byta musik eller inte! De hade inte så många skivor med aerobicsmusik i stan o jag behövde ju skivan tills idag så ja...att skicka efter från nån internetbutik var alltså inte i nuläget aktuellt. Har pluggat lite med...skrivit lite på min diskussion o än så länge har jag en referens också. WOW, det går framåt - äntligen :D / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?