Allting fixat till middagen

2009-05-15, 19:28:16 / Kategori: Allmänt

Mamma har hjälpt mig att ragga en lägenhet så den 25 maj när jag ändå är i Vänersborg ska jag passa på o kolla på den och om jag vill ha den så är den min :D Så bra!! Jag ringde o pratade med den tjejen som har den nu och hon var jättetrevilg. Hon pluggar tydligen i Trollhättan o förmodligen är det dit hon ska flytta :). Det bästa av allt är att lägenheten ligger centralt och att det är jättenära till jobbet. Sen så kommer jag få välja nya tapeter så dem ska tapetsera om där för det var tydligen slitet. Men köket ska tydligen vara fint!!! Jag fattar inte vilken flax jag har haft!!!

Pratade med mamma förut o min syrra kanske kommer på examensdagen ändå. Mamma betalar för resan o boendet, det är bara dilemmat med att stänga caféet eller inte. Eller fixa så ngn annan kan jobba den dagen. Jag håller tummarna för att hon kommer. I så fall blir det skitskoj :D

Idag pluggade Sandra o jag i biblioteket. Vi gjorde färdigt det sista fallet o det som är kvar att göra är en powerpoint till det o imorgon ska vi kolla igenom Ida o Mias C-uppsats o leta fel :p Mohaha!!! Hehe :P

Vi var även på stan o fixade det sista med lilla tavernan. Det blev ett bra pris som landade på 195:-/pers och då bjuder dem på efterrätt och dricka! Bra va! Sen var vi inne på Borett o kikade runt lite. Hittade massa av saker som jag vill ha när jag flyttar :P Ska bli så skoj att få göra om o så :) Massor av inspiration så ett tips om man saknar idéer så är det bara att gå in o kika i nån sån mysig butik!!!

Nu står det 4 bananlådor hemma hos mig packade o ready to go!!! Bara 6 kvar o även om man har tömt lite så syns inte det för det är ff en himla massa skit kvar för det :P Haha!!!

/ Kramis




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?