Bäst före datum passerat :P

2009-05-14, 23:08:13 / Kategori: Allmänt
Sandra o jag jobbade i biblioteket med start 11.00 så vi hann träna lite innan vi skulle börja plugga. Vi höll på ända till 16.30 och första halvtimmen gick åt till att prata om annat för vi har ju trots allt inte träffats på några dagar nu :) Jag var lite seg, men antagligen för att jag var lite trött o då skämtade jag med sandra om att bäst före datumet för mig har passerat :P

Sandra fick sin klänning idag så hon har vart o hämtat den o till o med hunnit prova den o den satt tydligen som gjutet!!! :D Härligt att den blev bra :) Jag har inte sett den mer än på kort!

Jag ska börja jobba den 25 maj nu o det ska bli så härligt! Skönt att äntligen veta vart man ska flytta och så, men det är lite med blandade känslor man kommer lämna Kristianstad. Men det ska bli underbart också :) Imorgon ska Sandra o jag forstätta plugga och då ska det sista fallet bli färdigt o sen ska vi fixa lite med att läsa igenom arbetet som vi ska opponera på tills måndag. Därefter blir det fix med allt vad examen innebär. Vi ska till lilla tavernan och ordna med menypaketet och sen ska vi ordna program så att vi kan trycka upp ungefär 130st exemplar som ska delas ut till anhöriga i kyrkan. Det blir rosa papper :P Sandra ville det och jag har inget att säga emot det :P

Jag hann till o med cykla en runda på förmiddagen. Det blev en runda på 40 min. På iform.se finns det en bra sak nu och det är att man kan ha sin egen träningskalender där så man ser när man har tränat o så. Skitbra så jag har nu skapat en profil där. Kanske gör att motivationen att träna ökar då man blir taggade eftersom man kan skriva in det där efteråt. :P Vad vet jag... hehe!!!

/ Kramis




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?