C-uppsatsen almost totally done

2009-05-20, 18:02:14 / Kategori: Allmänt
Sandra o jag har vart såå duktiga denna veckan o tagit tag i detta med att korrigera C-uppsatsen efter feedbacken i måndags. Vi är nästan klara! Vi har ändrat allt förutom Abstract o vi bokade en person som jobbar med översättning på skolan. Så vi ska få hjälp med det på fredag :)

På fredag ska dessutom Sandra klippa o färga håret på DIVA o jag ska följa med :D Ska bli skoj!!! Sen ska vi till skolan o fixa det sista!!

Nu har jag packat en låda till ;) Oj, jag måste berätta. Idag ringde dem från Alvesta o ville boka två intervjutider med mig. Alvesta + Växjö, men jag har ju redan ett jobb nu så jag fick tacka nej till dem intervjutiderna. Sen ringde även personalansvarige/chefen på Vimmerby ftv o ville påminna mig om o skicka in en ansökan trots att han redan har min eftersom jag skickade den innan tjänsten kom ut på ams.se.

Har fixat mig ett intyg för att jag har vart aktivitetsledare för innebandy och aerobicinstruktör på HKIF. Högskolans idrottsförening. Det gick bra, tur det o sen lämnade jag tillbaks nyckeln dit också.

På fredag ska Sandra o jag förtidsrösta i biblioteket :P

Sen ska jag även försöka komma ihåg o lämna tillbaks bibliotekskortet o sen kopieringskor och passerkort!! Mycket o tänka på såhär innan man slutar skolan. Man vill ju helst inte glömma bort ngt!!!

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?