Första dagen på jobbet!

2009-05-25, 19:08:58 / Kategori: Allmänt
Första dagen på jobbet! Det var mkt nytt o alla dessa nya intryck från alla håll :) Men skoj var det o jag längtar redan tills imorrn! Alla är ju så himla trevliga också o det är en skön o mysig stämning.

Jag skulle kolla på en lägenhet idag o jag hade bestämt en tid med en då o så ringde jag o då var det tydligen så att hon var i Trollhättan! Tjena liksom...o då sa hon att hon hade vart o väntat där, men att jag inte hade kommit, men tiden vi bestämde var 14.00 o jag ringde henne 14.10 flr jag hittade inte riktigt. Hur skumt var inte det. Mamma ringde vänersborgsbostäder och enligt dem så var den lägenheten redan uthyrd från o med 1 augusti så jag blev ju blåst kan man säga! Men mamma är ju bra o ha så hon kan ju sånt här hur man kan fixa saker på kort tid, så hon ringde till en annan som har hand om fastigheter o då fick jag gå o kolla på en lägenhet idag som låg i centrum den också! Det var en kanontrevlig tjej som hade den o ja, allt har gått så smidigt så jag har fått den lägenheten nu så gott som. Vi ska skriva kontrakt imorgon :D Wohooo säger jag bara, hur allt kan lösa sig så bra ändå fast det såg lite risigt till förut. TACK MAMMA!!!! :D Så imorrn ska jag träffa den tjejen o sen ska vi till fastighetsägaren o fixa med detta :) Kan inte tala om hur glad jag är för lägenheten var superfin o passade mig.

Det var nog allt det spännande som har hänt idag, fast en kortversion av den :P Annars skulle det ju ta lika många timmar o skriva som man har upplevt o det går ju inte :P

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?