Frissan med Sandra :P

2009-05-22, 17:48:55 / Kategori: Allmänt
Idag följde jag med Sandra till frissan! Hon skulle klippa o färga det!!! Jag satt i soffan o läste skvallerblaskor o sen var det en vänlig själ som frågade mig om jag ville ha lite kaffe medans jag väntade o det tackade jag ju inte nej till :) Hon var supertrevlig o passar in att jobba på ett sånt ställe - serviceinnriktad!!

Gick en sväng på stan för det tog längre tid än vi trodde för Sandra! Sen har jag ringt Lilla tavernan för att avboka en person till middagen o boka in två andra :P Lite krånglig måste man få lov o va ;)

Vi har nu fått ordning på abstractet tack vare en lärare som är expert på engelska så nu är C-uppsatsen inskickad o klar! Hoppas inte dem har nått att invända på nu då :P Men det lär ju alltid va nått ;)

Sen gjorde Sandra o jag en powerpoint som ska presenteras i och med examinationen av 2 patientfall på onsdag nästa vecka! Det blir nog bra det :D Vår är såå snygg. Samtidigt som vi gjorde detta hämtade vi programbladen som ska delas ut i kyrkan på tryckeriet o sen lämnade jag in alla kort som måste göras innan jag slutar! Vi cyklade sen till stan o lämpade av programbladen i kyrkan....btw så är dem rosa :P Det blev hur snyggt som helst! Sen gick vi en runda på stan!

Har packat ner lite kläder till i en banankartong :P Det går sakta men säkert! Ska väl städa lite också hade jag tänkt så man inte kommer hem till "hej-kom-o-hjälp-mig" liksom!!!

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?