Sista gången på innebandy

2009-05-19, 22:54:25 / Kategori: Allmänt
Ikväll var det sista gången nånsin som jag spelar innebandy med tjejerna i HKIF. Jag gav allt jag hade nu så här sista gången eftersom jag inte ska spela mer. Nästa tisdag ska jag nämligen jobba så då kan jag inte vara med. Men jag får hitta nån annan träning är skoj till exempel dans.

Idag har Sandra och jag suttit på biblioteket i stort sett hela dagen o ändrat i vår C-uppsats! Det är bra med ändringar för då lär man sig ännu mer o arbetet blir desto bättre då. Vi har gått igenom ungefär hälften o ska fortsätta imorgon klockan 11.00. Funderar på att cykla på morgonen! Vi får se!!! Tänk att bara genom att få prata igenom saker o ting med någon annan gör att man får ett helt annat perspektiv på vissa saker! Det känns väldigt skönt...

Nu ska jag läsa vidare i min bok...jag har snart läst ut den :D Bara en bok kvar av serien sen :P Vad ska man sen läsa?! Nått tips kanske?

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?