Söndag!!

2009-05-03, 15:42:14 / Kategori: Allmänt
Nu har jag sett klart filmen The curious case of Benjamin Button. Det var en så otroligt fin film, men sorglig på samma gång. Den handlar om en pojke som föds som gammal o när han växer är han först väldigt gammal o sen blir han yngre med åren. Han träffar en tjej som bara är ett barn o han fattar tycke för henne, men sen går det hur många år som helst tills de tillslut träffas o blir tillsammans...de möts i mitten av deras liv o får en dotter. Sen ger sig Benjamin av o Daisy står ensam kvar! Efter ytterligare flera år har Daisy gift sig o Benjamin kommer tillbaks o han blir bara yngre o yngre. Men tillsut får han demens o då är han kanske runt 10 år. Han är en gammal man i en ung pojkes kropp. So sad, but a truly beutiful story!!


Idag har jag inte gjort alls mycket. Har städat lite, ska fortsätta med det sen också. Har bara plockat undan o sånt nu! Igår däremot var det sociala dagen. Först träffade jag Johannes o på kvällen var det fest hos Jakob. Det blev bara Jakob jag o Kalle, så vi gick o spelade bowling! Jag vann o fick en glass :P

Pratade med Sandra förut idag o jag skickade den nya versionen av arbetet till henne. Hennes Mikko hade läst arbetet o tyckte att vi skulle skriva Kristianstad with surroundings i abstractet istället för som Carina tyckte Kristianstad community...det passar inte riktigt, det sistnämnda menar jag då. Så det är ändrat nu :)

Nu vill jag nästan göra om min blogg igen för att den ska bli mer somrig o inte vara så dyster :P Haha, man vill ständigt ha förändring på ett eller annat sätt!

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?