Update

2009-05-13, 19:43:58 / Kategori: Allmänt
Ingen update på bloggen den senaste veckan nästan!! Men ibland blir det så helt enkelt... Nu är jag solokvist igen!! Nu har jag iaf städat o tvätten är på G också. Bara disken som är kvar sen då :P

Igårkväll så åkte Richard o jag o fiska o sov under en stjärnklar himmel på liggunderlag, hur underbart som helst trots att det var lite kallt emellanåt :P Såg ett stjärnfall också o sen en satellit. Imorse vid 9.00 nappade en karp o den vägde 7 kg ungefär. Sen blev det ingen mer...men det kommer fler gånger :D

När vi åkte hem vid 13.00 idag så såg vi en älg vid vägen så vi stannade vid vägkanten o fotade den :D Det var en hona/ko tror jag det heter :P Fräckt var det :D Detta var strax innan Lönsboda!

Imorgon är det patientfall som gäller med Sandra i bibblan vid 11.00!! Ska bli skönt o få göra klart dem....Förresten så har hon vart i Karlskrona o kommer hem ikväll!

Här kommer lite update - bilder



Alingsås - Mjörn
Foto av: Mig själv - Richards kamera



Jag o Gösen på 6 kg






Båtplatserna vid fiskeklubben :D

/ KRAMIS





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?