Dagen

2009-05-16, 22:55:25 / Kategori: Allmänt
Nu har Sandra o jag pluggat klart för idag.Vi var hemma hos henne mellan 11.00 och 15.30. Sen så åkte jag hem o fortsatte plugga. Skulle skriva in allt som vi hade kommit fram till att vi skulle opponera o ta upp angående Mia o Idas uppsats. Det är gjort nu!! Skönt! Sen kollade Sandra på vår uppsats o tydligen så har vi gjort fel. Carina, vår handledare bad oss ändra i ett stycke o nu har det blivit helt tokiigt! Men vi ska påpeka det själva o vi ska ändra det imorrn så vi slipper ändra det efteråt. Man måste ju gardera sig eller hur?!

Sandra har pysslat lite med programbladet som ska delas ut i kyrkan på examensdagen o detta blev resultatet;





Vi ska till tryckeriet nästa vecka. Antagligen på tisdag för att fixa med det. Vi ska ha ett rosa papper som är tonat o lite hårdare :D Blir nog toppen!!!

Sen har jag packat lite till. Fixat en lägenhet till som jag ska gå o kolla på, mamma hjälpte mig med det!!! Hon är så bra på sånt och det är ju toppen för hon är en guldklimp!!!

/ Kramis

/ Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?