2a veckan utav semestern påbörjad

2010-07-19, 14:46:43 / Kategori: Allmänt
Jag har hunnit med en hel del idag!! Läste ut min bok o den var bra från början till slut, dock kunde det ha slutat bättre med Jojo o hennes kille. Men man kan inte få allt :P

Klockan 11.00 var jag på synundersökning på Synsam för att checka så att ögonen mådde bra o att jag kunde få beställa nya linser. Jag skulle få testa en ny sort o provparet kommer i slutet av denna vecka o sen skall jag tillbaka till synsam nästa fredag 12.00. Var o tränade o kom hem alldeles nyss. Jag tog bilen till träningen, egentligen är det hur dumt som helst, men min ursäkt var att det regnade :P Snart ska jag iväg o handla. Tänkte prova en ny kräm från RFSU. Få se om den är bra! Återstår att se!!

Kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?