Försäkrad

2010-07-21, 15:49:38 / Kategori: Allmänt
Fick ett brev med posten idag från If bilförsäkring o när man är så ung o det är ens första bil så är det svindyrt rent ut sagt. Men eftersom jag redan har länsförsäkringar såfick jag ett väldigt förmånligt pris eftersom jag var under 25. 25% rabatt! Livet är härligt!!!

Snart ska jag iväg med bilen. Jag ska nämligen till Gråbo en sväng!! Sen ska jag hem o äta lite middag. Mumselimums!!

Kram

Sandra

Gaah, If's bilförsäkring är ju bland de dyraste.. Jag kollade lite och Folksam verkar vara billigast. Vad bra att du fick rabatt Linis!



2010-07-21, 16:37:12 URL: http://frokentorefalk.blogg.se/

Anonym

Ja, det är inte det roligaste att lägga pengarna på, dock nödvändigt. Innan man har fyllt 25också som tjej är det hur dyrt som helst, sen sjunker det nog!! Det är en viss gräns man måste komma över!!



2010-07-24, 22:15:51



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?