Härlig sommardag

2010-07-14, 14:20:16 / Kategori: Allmänt
Har ni också märkt att privat sjukvård/vård över huvudtaget är bättre än landsting?! Det har jag o detta inte bara en gång utan vid flera olika tillfällen. Inom det privata så är personerna som jobbar där mycket mer tillmötesgående, vänliga och trevliga...vad har hänt med den övriga vården?? Jag jobbar också inom privat vårdverksamhet och det är mycket mer fokus på kunden/patienten. Hur skall vi gå till väga för att skapa en god stämning inför tex. ett läkarbesök? Detta borde verkligen vara prioritet och en sak som fler av oss borde ta till oss och försöka uppnå i sina yrkesroller.

Det jag har ägnat dagen åt i övrigt är att försöka få hyra en parkeringsplats här, men det känns väldigt trögt och svårfångat :P Vi får se, det är väl bara att stå på sig I guess!!! Sedan har jag skapat fina blomsterarrangemang som ni redan har sett pics på. Det finns en väldigt trevlig blomsteraffär i alingsås som heter Hallbergs blommor. De är helt underbara där! Väldigt trevliga och ordnar allt. Man känner sig speciell när man går därifrån då man får höra "ha en fortsatt trevlig dag!!" Och det kan jag säga värmer, kan inte fler vara så?!

Sen bokade jag även en tid för synundersökning för jag vill eller jag måste rättare sagt ha nya linser då dessa är det sista paret!!

Tjingeling!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?