No me like

2010-07-21, 14:36:07 / Kategori: Allmänt
Nu är det äntligen över. Det som jag har oroat mig för en hel vecka gick inte helt smärtfritt, men jag stod ut!!! Lite stolt är jag över mig själv just nu och det måste man kunna känna också.. har dock ont nu :P But I guess I have to suck it up :P

Fick precis ett sms från Synsam att mina provlinser finns att hämta =) Få se om dem är bättre än den sorten som jag nu har haft i ett år! Varje år måste man som linsbärare göra en synundersökning för att se så att ögonen mår bra. Det är ju en extra påfrestning för ögat. Det som jag fick feedback på var att jag inte skulle bära dem så länge varje dag utan förkorta själva bärtiden. Hon rekommenderade att jag skulle använda mina glasögon så mkt som möjligt när jag är hemma för att ögonen ska få en chans att vila.

Ikväll kommer min syster och hennes kottar. Jag fick prata med Isabellh, Simon och Emelie igår o när jag pratade med Emelie så säger Isabellh till henne vad hon skulle säga o hon sa  "Simon o Emelie har pussats" o sen bubblar den lilla krabaten utav skratt!! =) Det är så man smälter inombords!!

Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?