Om du hittar en pöl

2010-07-12, 18:07:04 / Kategori: Allmänt
Om du hittar en pöl så är det förmodligen jag...det är så varmt att man smälter bort. Tur att jag fick fläkten som jag hade haft i mitt gamla rum. Mamma o Erik hade tatt med sig den när de kom med ett lass förra gången. =) Skönt!! Jag var o tränade bodypump o det som är mest jobbigt är att ledarna är så pumpade att man knappt kan tro det. Muskelberg!! Visst, så kan det vara en inspiration för många, men ibland är det bara för mycket för man inser ju där och då att man aldrig kommer att ha det tålamodet att bli så fit!!

Lagar just nu mat. Idag blir det Stinas kyckling med pastasallad. Mums vad gott, dock känner man inte alls hungern lika lätt när det är varmt :p Nu känns det som om jag bara klagar...haha!!! Det gjorde nog många av oss i vintras o då var det över att det var så kallt! Lite tropisk värme har kommit o istället för att klaga på den så borde vi njuta av den även om vi blir lite slöa av oss till mans.

O som alltid ska jag göra andra saker när jag lagar mat så nu blev sparrisarna brända :P Men sån är jag!!!

Kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?