Underbara tjejweekend!!

2010-10-24, 19:48:09 / Kategori: Allmänt
Helt alldeles underbart...!! Jag kan inte beskriva med ord hur underbart det var att träffa Sandra o Nina o bara ha en tjejweekend. Vi snackade om allt o gjorde stan hela Lördagen. Lunchade på pizza hut o kollade bh.ar!! På kvällen blev det massage, god mat o bra film och självklart ansiksmask. Kan det bli bättre?!

Nästa gång får tjejerna komma till mig för vi kom överens om att vi ska träffas regelbundet o bara vara med varandra utan killar o få göra såna saker som man bara kan med sina underbara vänner. Tack för att ni finns!!! =)

Bilder från helgen har redan lagts upp :P

Ikväll ska jag titta på "ensam mamma söker"

So long ♥

Anonym

Vad söt du är Lina :) Jag har aldrig haft så bra vänner som ni! När är fantastiska! Så roligt att umgås med er och man kan alltid vara sig själv :) Fina bilder! Kram!



2010-10-27, 14:47:09

Anonym

Glömde skriva..Det är från Sandra , hihi :)



2010-10-27, 14:47:49



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?