En dag på Ullared med alla galna tanter med kundvagnar!

2012-01-07, 13:27:20 / Kategori: Allmänt

En dag på Ullared med alla galna tanter med kundvagnar som vapen började bra då vi var på plats utanför entrén redan vid klockan sju på morgonen! En aningens trött hämtade vi i alla fall ut en kundvagn med nr. 4121, vilket genast fick mig att fundera på vilken uppsjö av kundvagnar dem har & hur otroligt jobbigt det måste vara mitt i högsäsong! Då finns det inte en chans att kunna gå tillbaka och hämta det man kanske har glömt! Nu är det januari och det brukar väl vara den sämsta månaden för butiken, men kanske den bästa av dagar för oss köpare... som sagt var vi här tidigt och vi var kanske ett tiotal personer dom hade hela Gekås för oss själva, men helt plötsligt efter kl. 11.00 var det fullt med kundvagnar & självklart ska alla stå mitt i gången och blockera samtidigt som de står och pratar med personen bredvid. Jag har upptäckt att det inte finns en gnutta av respekt därinne! Jag var här för första gången för en kanske 3-4 år sedan och trodde aldrig att jag skulle sätta min fot där igen då jag fick erfara hur det var att bli påkörd av en tant med kundvagn... det var likadant idag, men med faktum att det var två unga fjortisar som gick på mig! De fick minsann höra min irritation! Summan av kardemumman är att man ska komma precis när de öppnar under vad vi kallar för lågsäsong, ha en lista att gå efter, vara rationell och vara klar och ute från butiken på ett par timmar för att undvika detta gissel :p




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?