Äntligen lärt mig att handskas med mitt jobbiga stora täcke med påslakan

2008-11-13, 18:41:14 / Kategori: Allmänt
Nu har jag kommit på ett knep när man har tvättat påslakanet o ska ha i det stora täcket...tänka sig att det skulle ta så lång tid att komma på det :P Men nu tycker jag inte det är så jobbigt att tvätta skiten längre!!! Inte var det min idé att ha ett så ofantligt stort täcke till en säng på 140 cm bred... Tvätten är i alla fall klar o denna gången vek jag allting nere i tvättstugan istället för att det bara ska ligga i lägenheten en vecka innan det kommer in i garderoben....haha, det har faktiskt hänt några gånger, tro det eller ej. Nästan ännu jobbigare att riva bland det när man ska ha nått än att lägga in det i garderoben med en gång....men som sagt man lär av sina misstag!!! / Kramis

Sandra

Kan du inte dela med dig av ditt knep hur man gör med påslakanet daah?! Jag hatar Mikkos täcke :P



2008-11-14, 12:49:04 URL: http://frokentorefalk.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?