Bara en massa plugg....hela dagen :P

2008-11-24, 16:48:39 / Kategori: Allmänt
Idag har jag bara pluggat o det har faktiskt gett resultat kan jag säga :D Är nu klar med mitt patientfall som vi ska lämna in skriftligt nästa tisdag o som sedan ska presenteras veckan därpå. Spännande värre :P Måste hinna öva o så också så man inte står där o har fått en total blackout, kan nämligen förställa mig det. Men jag tror alla håsar upp sig för ingenting. Detta är väl inte nånting man ska göra en sån stor sak av, alla presentationer är ju lika viktiga på ett sätt, men å andra sidan så hänger just denna på om vi ska få vår legitimation eller inte till jul!!! Snacka om att jag säger emot mig själv, men bara liiite....:D Haha!!! Jag blev nyfiken o va tvungen o lägga mig på mage i sängen idag o kolla ut genom fönstret för det var nån galning som skrek utanför. Haha, snacka om att jag blev förvånad...det var en kille iklädd nått kostymaktigt, eller brunbeiga storrutiga byxor och väst o sen en röd plyshkavaj över :P Han sprang samtidigt som han skrek o detta flera gånger o dessutom filmade en annan person det, så de skulle säkert ha det till något roligt, undrar vad!!! Ja, jag gick inte ut o frågade :P Det kom några fjun med snö också, häftigt nu när det ändå snart är december o kallt! :D Härligt! Gick till biblioteket, efter att jag var klar med den skriftliga verisionen av patientfallet, för att ändra o lägga till saker på min powerpointpresentation. Gick hur bra som helst o jag är rätt stolt över den....den är faktiskt snygg och informativ! Men det är vad jag tycker sen får man ju se vad alla andra tycker när jag ska presentera den antningen 16 december eller den 17 december!!! / Kramis

Maja

Hejsan.



Kika gärna in på min blogg, och släng gärna in en kommentar, det är alltid roligt! :)



Hoppas att du får en trevlig kväll. /Maja



2008-11-24, 17:10:56 URL: http://knockmeoutagain.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?