Föreläsning idag med Seppo!!!

2008-11-06, 17:45:36 / Kategori: Allmänt
Igår var jag ute på kåren o dansade loss....det var jätteroligt o jag var full som ett ägg, haha :P Pratade ganska mkt med min granne som bor precis vägg-i-vägg. Han är trevlig o han skämtar skitmkt :P så rolig!!!! Det var den bästa kåren-kvällen på länge o den slår till o med halloween....

Idag hade jag en föreläsning med Seppo som är en tandläkare som jobbar mycket med tobaksavvänjning! Han föreläsning var väldigt intressant, jag är glad att jag pallrade mig iväg till skolan. Kunde inte sova heller!

Pratade med Erik, min bonuspappa, han ska va kvar på sjukhuset tills på lördag. Update; Han hade skithög feber i några dagar, sen gick han till vårdcentralen igår o de skickade honom till sjukhuset med en taxi - akuten som gällde! De visste inte vad som var fel, men nu har de kommit fram till att han hade ros i benet. O just nu har han penicillindropp. När han kom in hade han 20 i blodsocker, han är diabetiker, o det är skyhögt o hans snabbsänka låg på 160. Heltokigt att han inte åkte till sjukhuset med en gång. Jag har vart väldigt orolig, men det känns tryggt att veta att han är i goda händer i alla fall.

Mamma satt barnvakt igår åt min systers 3 barn. O Isabellh kläckte ur sig nått som inte alls var bra :( O Simon sa också en grej angående det. Fy, vad hemskt, jag menar barn brukar inte ljuga om såna saker. De kan ljuga om att t ex en på dagis har rosa hår eller så, men definitivt inte detta. Detta måste va sant! Hemskt är det i alla fall.

Nu ska jag iväg o äta med Beata, Karin o Anna på banken o det är ett musikquiz inblandat också, kommer säkert bli hur trevligt som helst!!! / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?