Föreläsning o operation idag...

2008-11-27, 21:51:19 / Kategori: Allmänt
Idag hade vi en jättetråkig föreläsning, trist men sant tyvärr!! Nina o Edwina gick till biblioteket o det hade jag också god lust att göra :P Men jag stannade kvar för jag visste ju att vi skulle skippa eftermiddagen för o va med på en operation på en privatklinik här i kristianstad...kollade på insättning av implantat. Det var skoj o se, mycket lärorikt....mer än vad man kan läsa sig till i nån engelsk kurslitteraturbok iaf! Måste läsa på det ämnet iaf för o se hur jag ska kunna lösa problemet med att få en patient motiverad att förstå o inse att det är viktigt att sköta munhygienen, extra viktigt när man har implantat. Hur vet jag inte än, men det år vi se!!!

Åt lunch på metropol idag o det var första gången jag nånsin åt flygande jacob...tänka sig, det var jättegott, speciellt med banan i o så jordnötter till....mumsfillibabba!!! Haha :P Sandra o jag får göra det nån dag :D Hon tyckte att det skulle va mer chilisås i...

Vid fyra drog Sandra o jag iväg till gymmet, vi gjorde en helgenomkörare på 1,5 timme...kändes i musklerna o det är en skön känsla kan jag säga!!! Får se om det känns imorrn ;) Va såå hungrig sen när jag kom hem...o nu har jag pluggat färdigt för idag. Skulle läsa igenom alla i min grupps projektplaner för vi har handledning i grupp imorgon. / Kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?