Grupparbete o tvättdag!!!!

2008-11-13, 17:08:20 / Kategori: Allmänt
Idag har jag haft grupparbete o vi har insett att vi inte kan göra en fältstudie bland ishockeyspelare som använder tobak så vi har istälet inriktat oss på tobaksvanor hos idrottslärare vid Högskolan i Kristianstad. Det blir nog lättare att genomföra den...så vi tog kontakt med läraren som dem har just nu o vi har fått lite tider när vi kan gå in i klasserna o dela ut en enkät. Vad duktig jag har vart idag, jag har såå snyggt hemma hos mig nu...jag har städat, diskat upp allt o tvättar samtidigt. Jag hann till o med ta en cykeltur på ungefär en timme så jag är rätt nöjd med dagen. Skönt o ha det lite mysigt hemma så att man trivs :D Jag ska snart börja med maten o sen blir det badminton med Beata o Anna :D Skoj det ska bli!!! / kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?