Helt matt i armen :P

2008-11-25, 15:20:32 / Kategori: Allmänt
Igår körde jag mitt aerobicpass o det var nästan rekord... vi var 13 stycken, snacka om att man nästan fick lite "stage-fright" haha. Näe, men det gick galant o sen körde vi styrka som vanligt o då kom innebandykillarna in :P Var ju inte meningen, nästa gång får jag låsa dörrn! På kvällen var jag o Nina o kollade på studentspäxet som handlade om "svensken kommer" o det var en saga om hur skåne blev svenskt! I början tyckte jag inte det var skoj, men det tog fart mot slutet, det var nog bara lite så i början eftersom det var första gången. Fick höra av Beata precis nyss att stönaren hade vart i farten inatt...utanför Mickans fönstret denna gången, vad för fan är det för jävla ställe jag bor på egentligen. Helt sjukt!!!! Jag hade iaf inte hört nått denna gången heller, det var lite i tolv inatt o då satt jag o lyssnade på musik, så det kanske inte var så konstigt att jag inte hörde det i så fall... Idag har jag vart med Sandra på stan för hon skulle köpa en kamera!!! Sen var det hem o äta lunch o sen av till läkaren...fick ta 5 provrör med blod, men hon var riktigt duktig den sjuksköterskan så jag kände inte så mkt av sticket! Skönt... Ikväll blir det innebandy o volleyboll!!! / kramis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?