Inga föreläsningar eller klinik, men imorrn så....

2008-11-17, 16:36:37 / Kategori: Allmänt

Gick inte o la mig förrens väldigt sent igår natt....så jag hade sovmorgon istället! Vaknade vid halv tio. Tränade på friskvårdshuset i stan på gymmet, snacka om att vissa maskiner behöver man vara smart för att lista ut hur man ska ställa in dem så det passar en själv...det var speciellt en maskin som var för magen o så skulle man ha huvudet på en kudde där uppe, men det passade inte alls o jag fick inte till det för fem öre, så det slutade med att jag frågade två tjejer där o dem bara, näe ...använd inte den där, helkass o så fick jag lite guidning runt om i gymmet :D Skönt var det iaf!!!

Anledningen till att jag var där från början var för att idag är alla aktiviteter inställda i hallen på hkif, vilket innebär att mitt aerobicpass också är inställt denna veckan. Detta pga renovering av hallen!!!

Var en sväng på kliniken, träffade Nina där o hon hade haft full dag med patienter...vi är nämligen inte i samma grupp, jag har klinik imorgon istället med Sandra bland annat, men jag har bara en patient....brist på patienter är inte kul men inget man själv kan göra så mkt åt.

Spelade förresten volleyboll igår o det var jag o fyra killar, men det var skoj ändå...gick förvånansvärt bra! / kramis




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?